Hur du hittar här.

• Innehållet på vår nätplats presenteras i tre ramar:
    • Den övre vänstra ramen visar hela tiden OCD-förbundets logotyp, så att du inte ska glömma var du befinner dig.
    • Den övre högra ramen innehåller valmöjligheter. Här kan du välja vad som ska visas i den stora info ramen. Valen är uppdelade i tre kategorier: Tvångssyndrom, OCD-föreningen & Lite av varje.
    • Den undre stora ramen visar information.
  • Om du har en liten skärm eller inte tycker om ramar och vill se informationen i helformat kan du välja det från första sidan:
    • Du får då navigera med hjälp av de olika rubrikerna från en länksida.
    • För att komma tillbaka till länksidan från de enskilda sidorna får du klicka på logotypen i övre eller nedre vänstra hörnet.
  • Denna nätplats innehåller inte så mycket, som blinkar och rör sig utan mest långa och förhoppningsvis läsvärda texter. Om du hittar något som intresserar dig föreslår jag att du skriver ut det på papper, stänger av datorn(!), sätter dig i en skön fotölj och läser och begrundar i lugn och ro. När du vill skriva ut får du markera den stora ramen genom att klicka på den och sen välja "Print Frame" i Arkivmenyn.

Jakob