Vårt nästa möte

Lördag 2 februari 2019

Kl 15.00

Vi träffas på Kristianstads Bowling, Karlavägen 2 i Kristianstads idrottshall för att spela bowling. (Ingången till bowlingen är nära fotbollsplanen.) Vi tar en gemensam fika mellan kl 15 och 16 och spelar sedan bowling mellan kl 16 och 17. Anmälan görs minst fem dagar i förväg eftersom vi måste veta hur många banor vi behöver. Föreningen bjuder medlemmar och blivande medlemmar på kostnaden för bowling och fika. Om ni önskar kan vi gå ut och äta efter bowlingen, men då betalar man själv. Detta behöver i så fall planeras så hör av er om intresse finns.

Övriga träffar planerade för 2019 är:

Söndag 3 mars: Klockan 14.00 har vi årsmöte på Studieförbundet Vuxenskolan, Östra Vallgatan 10 i Kristianstad. Efter årsmötet bjuder föreningen på smörgåstårta. Vi vill därför veta hur många som tänker delta och ber er att anmäla er senast 26 februari. Kallelse till årsmötet sker endast på detta sätt.

Lördag 6 april:Vi träffas klockan 14.00 på Café Finland, Pråmgatan 6, Kristianstad för att lyssna på och ställa frågor till Ola Golderyd som är personligt ombud. Denna träff har vi tillsammans med RSMH Kristianstad.

Söndag 5 maj: Klockan 14.00 anordnar vi en samtalsgrupp om OCD-problematik. Vi träffas då på Studieförbundet Vuxenskolan i Kristianstad.

Söndag 2 juni: Vi anordnar en utflykt till Skäralids nationalpark. Vi träffas vid ingången klockan 12.00. Hör av er om ni vill samåka.

044 430 11.

Hjärtligt välkomna till våra möten i vår hälsar
Styrelsen, OCD-föreningen Östra Skåne/Blekinge.